Terugbetalingsbeleid

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen de tijd hebt na ontvangst van jouw artikel om een retourzending aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin jij het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met de labels en in de oorspronkelijke verpakking. Je hebt ook het ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@vitaluscare.nl. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Voor vragen over retourzendingen kan je altijd contact met ons opnemen via info@vitaluscare.nl.


Beschadigingen en problemen
Inspecteer jouw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.


Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke waren (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen), en persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals schoonheidsproducten). Wij accepteren ook geen retourzendingen van gevaarlijke stoffen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als je vragen of twijfels hebt over jouw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren voor uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.


Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is om het artikel dat je hebt te retourneren, en zodra de retournering is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Het artikel kan teruggestuurd worden onder de volgende adressering:

de Ruijter Commerce

Hanzepoort 14, 7575DA Oldenzaal 

De retourkosten dienen betaald te worden door de klant.

Terugbetalingen
Wij zullen je op de hoogte stellen zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt je automatisch terugbetaald via jouw oorspronkelijke betalingsmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat jouw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.